Bijna 61 en we zijn terug bezig

Na een lange tijd terug een berichtje. Sinds de vorige post is er veel gebeurt. Met de dochter gaat het ondertussen goed. Een nieuwe vriend (nog pril maar veel beter dan de vorige) en stilaan slijt het verdriet van haar vorige relatie. Wij zijn nu veel geruster en hopen dat het alleen maar beter gaat.

Ikzelf ben ondertussen bijna één maand met pensioen. Na twee maanden vakantie (opneme van resterende dagen verlof) nam ik op 31 augustus afscheid van de collega’s. En zonder spijt en met veel plezier kijk ik de komende maanden en jaren tegemoet.

Op sportief gebied neem ik deel aan een 6 maand durned Bioklokonderzoek. Een onderzoek die kijkt naar het effect van intensiever sporten dan de normale mens. In samenwerking met Energylab en de Universiteit van Gent Sinds mei volg ik een fiets-trainingsprogramma. Na een volledig onderzoek bij Energylab kreeg ik een schema. Een schema wat in het begin wat raar aanvoelde omdat de trainingen aan een lage hartslag dienden afgewerkt te worden. En ik hield mij er aan omdat het na verloop van tijd effect had. Nu zijn we bijna aan de laatste maand van het onderzoek en aangezien de conditie in orde is heb ik mij ingeschreven voor de Bosduatlon van Lembeke. Benieuwd wat dat zal geven.

De blog (met eigenlijk te weinige posts) die ik maakte voor het onderzoek: https://frankco60.blogspot.com/

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑